Vandaag had ik een drukke werkdag. Vanochtend was ik vanaf kwart voor 8 bij Emile. Ik kom sinds maart vorig jaar bij hem en schrijf regelmatig over hem. Emile heeft ALS en hij is in de tijd dat ik met hem werk flink achteruit gegaan. Praten gaat inmiddels moeilijker en slikken gaat ook iets moeilijker.











