Het was stil op straat toen ik de deur uit liep richting het Gooimeer.
Lees verder “Genieten van de oorverdovende stilte”
Mijn ochtendritueel in wording!
Vanochtend is het 12 graden. Ik ben net terug van mijn dagelijkse plons in het Gooimeer.

“Ik rilde van de kou”
Gisteren had ik een goede vriendin gevraagd of ze zin had in koffie en een plons in het water.

Beauty is in the eye of the beholder
Gisteren was ik met Kees in het Eye filmmuseum in Amsterdam. Een architectonisch hoogstandje aan het IJ.

Ik leef!
Vandaag komt de regen met bakken uit de lucht. Normaalgesproken blijf je dan binnen.

Een beregezellige snikhete vrijdag in augustus! (met filmpje)
Afgelopen vrijdag was ik bij Kees van 8.00 tot 20.00 uur. In de middag had ik het plan opgevat om samen te gaan zonnen op het strand van Zeewolde.

Lees verder “Een beregezellige snikhete vrijdag in augustus! (met filmpje)”
Cliënt zet hakken in het zand!
Vanmiddag was ik bij Kees, die leuke puber. Ik was er tegen 13 uur en praatte met zijn vaste begeleidster over wat ze in de ochtend gedaan hadden en of er nog bijzonderheden waren.

Mijn nieuwe ochtendritueel!
Ik woon al 21 jaar op 100 meter van het Gooimeer en recent kreeg ik de tip van een goede vriendin om elke ochtend even een duik te nemen en een rondje te zwemmen. Dat ik daar niet eerder opgekomen ben.

Twee (en een beetje) jarig jubileum delangeontzorgt

Vandaag ben ik precies twee jaar en 20 dagen zelfstandig. Lees verder “Twee (en een beetje) jarig jubileum delangeontzorgt”
Een dolfijne snikhete dag in augustus
Terwijl ik deze blog schrijf in m’n onderbroek in de tuin, word ik lekgestoken door de muggen. Tja, bloggen is hard werken. Meestal schud ik de waargebeurde verhaaltjes binnen een kwartier uit m’n spreekwoordelijke mouw.
Vandaag ben ik met Kees naar het Dolfinarium in Harderwijk geweest. Voor mij een eeuwigheid geleden…


